Oficina Virtual

El principal objectiu d’aquesta categoria és implantar a la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els treballadors.

Import de l’ajuda

250€/usuari
  • 0 < 3 empleats: 250€/usuari (fins a 2 usuaris)
  • 3 < 9 empleats: 250€/usuari (fins a 9 usuaris)
  • 10 < 50 empleats: 250€/usuari (fins a 48 usuaris)
  • 50 < 100 empleats: 250€/usuari (fins a 99 usuaris)
  • 100 < 250 empleats: 250€/usuari (fins a 116 usuaris)

¿Vols saber més?

Dubtes freqüents i informació sobre el Kit digital
  • Col·laboració en equips de treball: tindràs assistència per part del proveïdor en el procés creatiu d’ideació o gestió d’equips per a la gestió col·laborativa de projectes, compartir recursos i/o coneixements , dotar d’eines per a la interacció dels equips en els processos d’ideació o resolució de problemes, així com la configuració i la personalització de fluxos de treball, tasques, etc.
  • Emmagatzemar i compartir fitxers: disposaràs d’1 TB d’emmagatzematge.
  • Compatibilitat amb dispositius mòbils. La teva solució serà compatible amb dispositius mòbils.
  • Calendari i agenda: et permetrà organitzar un calendari i les teves tasques previstes.

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital.

Preu sota pressupost, depenent del projecte.
No tenim preus tancats, tot depèn de tu.

  • Ser una petita empresa, microempresa o persona en situació d’autoocupació (fins a 49 empleats).
  • Estar al corrent de pagaments de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
  • Estar inscrit al Cens d’empresaris, professionals i retenidors de l’Agència Estatal d’Administració Tributària o al cens equivalent de l’Administració Tributària Foral.
  • No incórrer en cap de les incompatibilitats de la Llei General de Subvencions.
  • No tenir consideració d’empresa en crisi.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social.
  • No superar el límit d’ajuts minimis (de petita quantia).
  1. Registrar-se a Accelera pime i realitzar el test d’autodiagnòstic per comprovar el nivell de digitalització de la teva empresa.
  2. Consultar el catàleg de solucions digitals del Kit Digital.
  3. Sol·licitar l’ajuda del Kit Digital a la seu electrònica de Red.es completant el formulari.
  4. Escollir la o les solucions que millor s’adaptin al negoci.
  5. Firmar un acord de prestació de Solucions Digitals amb els Agents Digitalitzadors que implantaran la solució.
Si necessites el Kit Digital, parla amb nosaltres avui mateix
Autoritzo l'enviament d'informació.

Contacta amb QualityStudio

Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a aconseguir les teves metes