Gestió de xarxes socials

El principal objectiu del kit digital per a la gestió de xarxes socials és promocionar la teva empresa a les xarxes socials.

Import màxim de l’ajuda

Fins a 2.500€
  • 0 < 3 empleats: 2.000€
  • 3 < 9 empleats: 2.500€
  • 10 < 50 empleats: 2.500€
  • 50 < 100 empleats: 5.00€
  • 100 < 250 empleats: 5.00€

¿Vols saber més?

Dubtes freqüents i informació sobre el Kit digital
  • Social Media Plan: comptaràs amb una estratègia de xarxes socials alineada amb la teva missió i visió, perquè sigui rellevant i connecti amb els teus potencials clients i fidelitzi aquells usuaris que ja ho siguin.
  • Monitorització de xarxes socials: tindràs monitoritzats i controlats de manera periòdica els impactes de les accions a les xarxes socials per veure els teus resultats i saber si estàs complint amb els objectius de la teva estratègia.
  • Optimització de la xarxa/Auditoria Social Media: us ajudarà a optimitzar el rendiment, analitzant diferents canals socials.
  • Gestió d’una xarxa social: l’agent digitalitzador que heu seleccionat per proporcionar-vos la solució us administrarà el perfil/usuari en, almenys, una xarxa social.
  • Publicació de posts setmanals: l’Agent Digitalitzador publicarà un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals a les teves xarxes socials.

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital.

  • Ser una petita empresa, microempresa o persona en situació d’autoocupació (fins a 49 empleats).
  • Estar al corrent de pagaments de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
  • Estar inscrit al Cens d’empresaris, professionals i retenidors de l’Agència Estatal d’Administració Tributària o al cens equivalent de l’Administració Tributària Foral.
  • No incórrer en cap de les incompatibilitats de la Llei General de Subvencions.
  • No tenir consideració d’empresa en crisi.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social.
  • No superar el límit d’ajuts minimis (de petita quantia).
  1. Registrar-se a Accelera pime i realitzar el test d’autodiagnòstic per comprovar el nivell de digitalització de la teva empresa.
  2. Consultar el catàleg de solucions digitals del Kit Digital.
  3. Sol·licitar l’ajuda del Kit Digital a la seu electrònica de Red.es completant el formulari.
  4. Escollir la o les solucions que millor s’adaptin al negoci.
  5. Firmar un acord de prestació de Solucions Digitals amb els Agents Digitalitzadors que implantaran la solució.
Si necessites el Kit Digital, parla amb nosaltres avui mateix
Autoritzo l'enviament d'informació.

Contacta amb QualityStudio

Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a aconseguir les teves metes