Parlar clar és el principi del canvi cap a l’èxit.

Pujant la teva oficina al núvol

No ens hem adonat de com ha passat, però Google s’ha apoderar de les nostres vides. Primer va ser el cercador, després l’e-mail i ara molts ja depenem d’ell pràcticament per a fer tot el nostre treball… Però és tan còmode, que com dir-li que no.

En aquest article volem parlar-te dels avantatges i la comoditat de treballar amb Google Enterprise, el que abans era Google Apps for Business. Per si no ho coneixes encara, és una sèrie d’aplicacions i eines per a treballar amb la teva oficina en el núvol.

Hi ha solucions similars per part d’altres proveïdors, però des de QualityStudio recomanem aquesta solució, ja que és la que nosaltres mateixos utilitzem, per la qual cosa podem garantir la seva eficiència i bon funcionament.

Quins són alguns avantatges d’implementar en la teva empresa Google Enterprise?

1 –  El sistema està preparat perquè diversos usuaris treballin alhora sobre el mateix fitxer, ja sigui un document, un full de càlcul o una presentació, així que és ideal per a grups de treball. Tots els implicats treballen directament sobre la mateixa versió del fitxer de manera simultània, veient en el moment què estan editant o modificant els altres col·laboradors, de manera que no hauràs d’enviar més documents de Word o d’Excel per correu perquè els revisin, corregeixin, modifiquin i acabar cada persona amb desenes de documents diferents i confosos sobre quina versió és la correcta.

2 – En pujar la teva oficina al núvol, pots accedir a tots els documents i aplicacions des de qualsevol dispositiu: l’ordinador de l’oficina, el de casa, el portàtil, la tablet i el mòbil.

3 – No has de perdre temps buscant quina és la versió més recent d’un document. Des de qualsevol equip que et connectis (o qualsevol usuari que accedeixi al fitxer) recupera sempre el mateix fitxer, que a més guarda un històric de modificacions, per a poder veure qui ha canviat què i quan.

Quines aplicacions estan disponibles amb Google Enterprise?

Paquet d’office

El paquet d’office de Google Apps inclou editors de text, fulls de càlcul i presentacions. El servei inclou un espai en disc virtual de 25GB per usuari, ampliable amb un cost addicional.

Correu

Treballant amb el mateix gestor de correu de Gmail, pots gestionar el correu del teu propi domini. Aquesta Safata d’Entrada és ràpida, agradable a la vista, fàcil d’usar i coneguda per la gran majoria d’usuaris, que la utilitzen per al seu correu personal.

Calendaris

Google Enterprise també t’ofereix la possibilitat de sincronitzar l’agenda de tota l’oficina amb múltiples calendaris que es poden compartir entre diversos usuaris.

I molt més…

Tens a la teva disposició molers d’aplicacions més en el MarketPlace de Google Enterprise: comptabilitat, facturació, CRMs, productivitat, col·laboració en línia, gestió de projectes… I qualsevol cosa que la teva empresa necessiti segur que hi està. Si no, també tens un llistat d’empreses especialitzades a oferir solucions dins de Google Apps.

Necessites més motius per a pujar la teva oficina al núvol?

Dona-li una ullada a aquesta informació i acaba de convèncer-te: Salta al núvol de la mà de QualityStudio.

Si t'ha agradat, comparteix-ho!