Parlar clar és el principi del canvi cap a l’èxit.

3 alternatives per a un futur sense cookies en el màrqueting digital

Heu sentit parlar de la fi de les cookies? No et preocupis, no es tracta de la fi del món (ni del màrqueting digital). Les cookies són petits arxius que emmagatzemen informació sobre el nostre navegador quan visitem una pàgina web i permeten a les empreses rastrejar la nostra activitat en Internet.

Google ha anunciat que eliminarà les cookies de tercers del seu cercador Chrome a partir d’aquest any. Això significa que les empreses ja no podran seguir-nos d’ull lloc web a un altre per a mostrar-nos anuncis personalitzats.

Però no et preocupis, això no significa la fi del màrqueting digital. Existeixen alternatives per continuar arribant al teu públic objectiu i mesurar l’eficàcia de les teves campanyes.

Per què desapareixen les cookies?

Les cookies han estat durament criticades per ser invasives i no respectar la privacitat dels usuaris. Per això Google i altres cercadors han decidit eliminar-les.

Què vol dir això?

No podrem continuar rastrejant als usuaris que visiten la teva web de la mateixa manera en què fèiem abans, però existeixen altres maneres d’arribar a ells.

Qué pasa con las cookies

Aquestes són 3 alternatives per a un futur sense cookies:

  1. Dades dels teus clients. Es tracta que aprofitem les dades que ja tenim sobre els vostres clients. Això inclou informació com el seu nom, adreça de correu electrònic, compres, etc.
  2. Identificadors alternatius. Existeixen noves tecnologies que poden ajudar-nos a identificar als usuaris sense necessitat de cookies, com per exemple, l’ID del dispositiu o del cercador.
  3. Models predictius. La intel·ligència artificial pot ajudar-nos a predir el comportament dels usuaris.

Tenint en compte les eines anteriors, podem seguir creant contingut per al teu lloc web que sigui efectiu, rellevant i personalitzat que ens permeti arribar als teus clients potencials.

A QualityStudio, t’ajudem a desenvolupar una estratègia de màrqueting digital efectiva que et permeti continuar arribant al teu públic objectiu i aconseguir els teus objectius comercials.

Contacta amb nosaltres  avui mateix per a obtenir més informació.

Si t'ha agradat, comparteix-ho!