Coneix la teva audiència
Descobreix la demografia i els interessos de les persones que visiten el teu web. Comprova que estan arribant els perfils adequats i dirigeix el missatge de forma més personalitzada.
Assabenta’t d’on venen
Identifica per quins canals venen les visites (trànsit directe, posicionament SEO, campanyes de Google Ads, email màrqueting i altres plataformes) per a comprovar que les teves campanyes funcionen.
Optimitza la UX
Detecta si hi ha alguna cosa que no funciona com hauria i millora la funcionalitat. Verifica com i quan et visiten els usuaris per a assegurar-te que naveguen de manera còmoda.
Analitza el teu millor contingut
Comprova quines pàgines són les més populars en el teu web i pensa en com pots aprofitar-les millor perquè et generin més contactes o per a vendre més.
Mesura les interaccions
Verifica si els usuaris fan les accions desitjades gràcies al seguiment d’esdeveniments. Si el teu web no té la conversió esperada, caldrà fer-li un volt.
Observa en temps real
L’anàlisi en temps real és molt útil per a veure què passa aquí i ara. Si llances una campanya que tindrà impacte a l’instant a la web, pots mesurar-ho.