Parlar clar és el principi del canvi cap a l’èxit.

Per què contractar una agència web?

Hi ha companyies que compten amb un Departament de Comunicació que gestiona tota la imatge de l’empresa en Internet, inclòs el lloc web. Però la majoria d’empreses externalitza aquest servei.

Quan es tracta de la imatge de la nostra empresa, cal assegurar-se de trobar un bon equip.

A l’hora de contractar aquests serveis, les empreses compten amb tres opcions, bàsicament:

1. Contactar directament amb un free-lance

2. Contractar els serveis d’una companyia low-cost

3. Comptar amb una agència web

Parlem una mica de cadascuna d’aquestes opcions…

Un free-lance

És veritat que avui dia molta gent pot fer una web… Però hi ha pàgines i pàgines. Està clar que no és el mateix encarregar una pàgina personal que una web corporativa. Sense desmerèixer el treball dels dissenyadors freelance, la realitat és que moltes vegades no compten amb el suport necessari per a, per exemple, oferir el servei de hosting del lloc, la gestió del domini, del correu, etc.

A més, el free-lance és generalment especialista en una matèria: és dissenyador, o programador, o redactor… Però una pàgina web els necessita a tots. Moltes vegades trobem llocs web que “coixegen” per aquesta raó.

També cal tenir en compte que estem deixant la nostra imatge en mans d’una sola persona de la qual moltes vegades només tenim un e-mail i un telèfon… Què ocorrerà si aquesta persona agafa la baixa, per exemple? I si no respon com espero, on reclamo?

Una companyia low-cost

D’algun temps ençà s’han posat de moda empreses amb les quals pots contractar una web a un cost mínim. El problema amb aquesta mena de pàgines, és que són del tipus “Fes-te’l tu mateix”.

És veritat que no són massa complicades d’utilitzar, però cal aprendre. També porta temps preparar bons textos, editar les imatges, estudiar com optimitzar la web per als cercadors, fer seguiment dels resultats, etc.

Així que moltes vegades la web es converteix en un procés d’assaig i error continu. Encara que se li dediquen hores i hores, la web mai es finalitza… Quant val tot aquest temps teu? Quina imatge està transmetent de la seva empresa durant el procés?

Si, a més, un sol·licita una mica de suport a la companyia que subministra el software, llavors comença a sumar despeses extra. Si sumem el preu de base, les hores de treball, les consultes, etc., al final el que anava a ser un estalvi es converteix en una mala experiència.

Una agència web

Les agències web comptem amb un equip multidisciplinar compost de redactors, dissenyadors, programadors, assessors legals, especialistes en SEO i en màrqueting online. L’avantatge de treballar amb una agència, com qualitystudio, és que nosaltres ens encarreguem de tot.

El client té la tranquil·litat de deixar la seva imatge en mans expertes que el guien durant tot el procés. La comunicació és fluida perquè vostè obtingui el màxim rendiment del seu lloc i d’Internet.

Les empreses que han confiat en nosaltres reconeixen que l’experiència ha sigut positiva. Els professionals de qualitystudio comptem amb més de 2.000 casos d’èxit, durant la trajectòria professional.

Si t'ha agradat, comparteix-ho!