Email màrqueting que et fa vendre
Creix avui i continua creixent demà
Que maltractat ha estat l’email, però que útil continua sent. Per això segueix aquí, ocupant un lloc de privilegi en ordinadors i mòbils.
El correu electrònic és la principal forma de comunicació entre empreses, i el 59% de persones afirma que té influència en les seves decisions de compra. Moltes persones no usen les xarxes socials, però gairebé totes tenen correu. I encara que et segueixi una gran comunitat, es pot esfumar amb qualsevol canvi en la xarxa en qüestió. Però la base de dades és teva, i per això és el més valuós.
La safata d’entrada té un potencial enorme per a multiplicar les vendes. De fet, és la manera més econòmica d’arribar a una audiència àmplia. Si reconeixes que estàs desaprofitant aquesta estratègia tan efectiva, parla amb nosaltres per a solucionar-ho.
Lliurament garantit
Treballem amb Mailjet i Mailchimp, plataformes flexibles, amb disseny optimitzat en tots els dispositius i amb lliurament garantit gràcies a les seves polítiques.
Personalitzable
Amb la segmentació de la base de dades i les opcions de personalització, et pots dirigir de manera pròxima a cada persona, gairebé com si li parlessis a ella directament.
Fàcil de mesurar
Les estadístiques de l’email màrqueting permeten saber la taxa d’obertura, els clics i les conversions per avaluar l’efectivitat de cada enviament.
Fidelitza
Els correus electrònics ben dissenyats, que criden l’atenció i aporten valor, ajuden a millorar la relació amb els clients i a enfortir les relacions.
Abast massiu
El mailing és la manera més directa d’informar, de transmetre un missatge a un gran nombre de persones de manera simultània. Comunica qualsevol canvi ràpidament.
Continua recollint
Costa molt aconseguir un contacte. Sigui que la persona es converteixi en client a la primera o no ho faci, amb l’email màrqueting no es dilueix l’esforç que has fet.